lycka till

En härlig dag på praktiken. Varje dag blir ju bättre och bättre och som nu sista dagen, när man kommit in i allt så är det slut.. Känns faktiskt lite tråkigt. Trots att jag itne fick göra så MYCKET kul grejer så var de så söta och omtänksamma på nåt vis. Kramar och önskningar och vilja att hälsa på var lite respons jag fick. Lite pinsamt när de säger typ: Du är jätteduktig. Jaha? Tack liksom. Men men det är ju roligare än att de inte säger ngt alls ;)
På omdömmeslappen fick jag ju högsta betyg på allt så jag har väl skött mig. Men lite roligare hade jag nog kunnat haft.

Och den här jävla Facebook? Hur dum var jag inte som skaffade en när jag inte kan engelska? Holy...

Som sagt så är jag ju kallad till matchen i kväll och det ska bli skitkul att träffa tjeorna! Flåsa lär jag ju få göra, men det skitsamma. Åker hemmifrån halv nio i kväll. YEAH

image209

Kommentarer
Postat av: Elsa

Underbart fin bild hörrududu!

2007-10-13 @ 13:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback