life is...

En mycket trevlig dag må jag säga. Inte varje dag man spenderar något trevligt med systra min. Gör nästa aldrig något tillsammans. Men trevligt hade vi. Shoppa, åt så sjukt mycket mat och gott som fan, kolla på bio och sen åkte vi förbi farsta för att köpa lite skor på skopunkten.

Känns skitjobbigt att behöva ta med alla kläder och grejjer jag ska ha hos mormor och morfar i mrogon. Orkar nog itne åka hem från skolan och sen tillbaks till Bromma. Så jag får väl släpa värsta megatrunken. Tänkte ta med mig lite träningskläder också eftersom jag inte tränat på hur länge sen som helst! Jag som var så stolt över mitt lilla flås jag fått upp. Men nu är det väl som bortblåst :(

Måste bara säga att min lant-bonde-syrra inte kan gå igeom en spärr ordentligt. Fy fan vad jag garva.

Kommentarer
Postat av: Martinsimone

Nice site. I enjoyed it very much! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback