jag är glad helt enkelt

Jaha då är man med bil igen då ;)   (min 3:e bil nu)
Känns så jävla KUL! HIHI jag är överlycklig! Jagt ska övningsköra WOHO. Tänka sig att det var kanske sen i maj/juni nån gång jag körde sist? Men nu är det slut med det!
Det är en Seat Ibiza, silvrig, femdörrars, -03, gått 6000 mil, snygga alufälgar. Im happy. :)
Ska ju betala den själv till sist. En liten avbetalning. Så sen när körkotet är dag så är den MIN bara MIN!

Dagen var ju skänr med kortdag, finns det ngt bättre?
Träffade Joss i Haninge och vi fika i 2h. Så mysigt och skönt tyker jag <3
Sen kollade vi ju på bilen och vi klippte till!
Sen nu på kvllskvisten har det spelats fotboll. Förlora 6-3 med två j'vla skitmål!! Bajshelvete. Men det var träningsmatch och jag bryr mig inte (a).

I morrn ska jag färga håret på Emma som jag lovat så länge. Vi har ju skolfoto på onsdag :S

ääh som gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback