Jag <3 morotskaka

Har precis sovit en kvart kanske? Hur skönt som helst. Så där lagom länge, så man inte blir för slö. Fast nu fryser jag lite.

I skolan gjorde vi morotskaka. Min personliga FAVORIT! Yumm vad god den var, helt klockren. och glöm inte att jag och Mimmi har gjort alla morötter för hand! (de som ligger på förstås). image236

Tänkte också lägga in en bild på vär fina vägg som är på vår fula rastgård i skolan. Så fint!

image237

Ni som har Itunes? Ni har väl lagt märke till alla miljoner olika radiostationer som finns! hur kul som helst! Just nu diggar jag till lite country sky.fm hahaha skitkul! Pöss på er

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh shit vad goda morotskakorna såg ut!
Du är så duktig maria! :D

2007-10-26 @ 14:37:57
Postat av: Oleragna

I recomend this site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback