im so happy

Jahapp då har man kört bil igen då!
Men shisse, skitsvårt! Mellan epan, tårta on nu seaten så skiljer det ju sig typ ca 25 år mellan bilarna. Och det har hänt rätt mycket i utvecklingen av bilproguktionen. Det kan jag garnatera. Men som min kära vän Flippen sa: Men den har väl fortfarande 4 hjul och en ratt? Det är så sant så sant det ;)
Men det var iaf kul!

Sen har det tränats, länge sen en handbollsträning, och nu kan jag knappt gå..

OCh HAHA jag ängnade typ 2h på att slinga Emmas hår, men utan resultat! Köp inte MOOD säger jag bara. Visst blir man frestad av priset men det är inte värt det!

I morgon skolkar vi från gympan.. höm höm. Har ju skolfoto på eftermiddagen så en nersvättat, skoltoalettsminkad frizzboll skulla jag dock inte vilja se ut på fotograferingen. Så 1210 startar skolan i morgon ;) hihi

Hare bra. PUSSS

Kommentarer
Postat av: Abdulvanja

Thanks for the info!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback