Gratistidningar

För några månader sen var Metro det ända jag ville läsa på morgonen. Sthlm City har jag aldrig tyckt om, aldrig. Men sen kom .SE och jag var väldigt skeptisk mot den trots sin smidighet. Men nu, har allt ändras och det är bara .SE som jag vill läsa! Ser typ fram emot den som en dyr veckotidning. De brukar ha bra krönikörer bla Alex. PLUS att de har Wulffmorgenthaler !!! Och så är den ju så praktiskt och ganska snygg också ;) HURRA för . SE!

NU ska jag nog kolla på filmen Darling. HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Filippa

Det är roligt hur vi börjar förvandlas till varandra. Nu gillar du schulman (hurra!), och vart kommer det sluta? Kommer jag att börja älska andreas johnson och flytta ut på landet? puss på dig

Postat av: Noaamalie

Follow your dreams, you can reach your goals.

2010-01-04 @ 08:06:11
URL: http://noaamalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback