virus!?

Som jag skrivit tidigare så mår jag inte så bra för tillfället. Haft ont i skallen hela helge, mått lite illa emellanåt och inte orkat gjort någonting. Kännt  mig yr osv osv.  Sovit säkert en hel veckas sömn på bara några dar.
Jag var ju hemma i dag. Skönt som fan, och inte ett dugg vettigt har jag gjort. Mått bra har jag väl inte heller gjort för den delen.
Funderar på att stanna hemma i morgon med. Mamma är ju sjukskriven så sånt fall ska vi ut och vandra i skogarna på långpromenad med fika. Mamma bröt ett revben i kraschen med bilen, så ni vet.

Men haré hejsan hoppsan så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Filippa

inte vinterkräk, jag tror jag hade ovit förlite eller något. men du måste till skolan idag. come on.

Postat av: Mimmi

Men gud brutit revbenen, oj stackars henne!!

2007-11-27 @ 14:45:54
URL: http://mrsjones.blogg.se
Postat av: Päls

oj shit, då var det ju inte alls lugnt jöö :(

2007-11-27 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback