tänd ett ljus

Ja, som alla vet så har det ju verkligen varit snö-kaos! Så jävla härligt ;D Då tänker man bara "tack, för att jag bor i Sverige".
Men detsamma kanske jag inte tänker om kollektivtrafiken. höm. Jag kom inte ens till skolan i går. Tågen pajjade och pendeln slutade gå. Och alla ersättningsbussar körde i diket. Så efter en timma av väntan så tog jag min epa och åkte hem innan jag snöat fast. Men eftersom det var rikligt med snö som far omkring i luften så blev min epa, bara på några sekunder förvandlad till en rullande igloo. Så där satt jag och körde hem på en livsfarlig väg, mitt i skogen, med imma på hela rutorna och EN fungerande vindrutetorkare. Men det var ACTION och kul som fan. haha jag skrattar faran rakt i ansiktet (citerade just lejonkungen).

Sen på eftermiddagen fick vi strömavbrott så jag kunde inte duscha eller laga mat eller helt enkelt, kunde inte göra ett piss. Så vi svalt ihjäl. Nej, nu skojade jag. Vi åkte och käka i Tumba. Och strömmen fick vi tillbaks nu på dagen.

image263image261

Och lite speciellt till de små som bor i Trångsund och Farsta: Snön hos er är en pissemiss i havet.

Kommentarer
Postat av: päls

hihihi :D

2007-11-15 @ 08:28:45
Postat av: Viljarkamilla

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback