täby

Vaknde tidigt i morse och skulle piiiissa. Tanken var att jag skulle sova igen sen, men min mor var hemma från jobbet i dag och vi bestämde då att vi skulle ut och övningsköra. Till  Täby.  Å hej å hå så for vi iväg. Körde 12½ mil! Skitkul nu när jag börjar vänja mig med bilen : )
Vi shoppade lite i Täby C. Seriöst så var det nog det bästa centrumet jag varit i? Vi gick fyra timmar på halva undervåningen! Men för att slippa köer hem så tog vi vårt sunda förnuft och lämnade de fina affärerna, med ett löfte om att åka dit i helgen igen.
Lyckades hitta en sjukt gul snygg kofta på rea. Och en jacka som jag inte vet om jag ska behålla, den har rosa detaljer. För ni förknippar väl inte mig med rosa?  Men jag vill ha den ändast för den var så grymt skön, så jag undrar om det inte får väga äver denna gång.?

Nu ska jag ta mig ett bad. För tro det eller ej, men vi har vatten till det ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

De var ju det jag sa! Jag sa ju att de var as stort där, och därför tyckte jag att vi ska åka och julshoppa där. Man ska lyssn apå mig, det är ju det jag säger!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback