nygrillad

Var hemma i dag med. Så skönt.
Jag och mammsen var ute och promenerade i 2½ h. Skönt och friskt ;)
Plockade på oss en massa granris från ett nyhuggt kalhygge. Så har vi gjort kransar av en massa fina kvistar.
Jag och mama har fan haft mongokul. Vi har nog mobbat varandra hela dan.


Vår målare har hängt runt vårt garage några dagar i rad. Han tycker vi är lite knäppa i vår familj. Fråga mig inte varför:

* Jag råkade springa ut i snön med bara dunjacka och trosor (han såg mig).
* Pappa målade lite på garaget i minusgrader (tydligen inte normalt).
* Mamma tvättade fönstrerna i dag (inte normalt på vintern) med ett brutet revben (normalt?).
* Julgardinerna är uppe och vi har bakat massvis med pepparkakor. NORMALT!
* Jag fick pappa att grilla flinta i dag på gasolgrillen (mm gott som fan).
* Han kom in för att låna vår toalett. Och när han öppnar dörren har mamma inte låst så där sitter hon på muggen och borstar tänderna samtidigt (han fick nästan hjärtattack sa han). Och jag förstår (inte) varför.

image276

Kanske vi är dumma i huvudet, men kul som fan har vi ;D  TJOLLAHOPPP!


Kommentarer
Postat av: Päls

haha nä, ni höjer kvalitén på vardagen :)
(fina pics:)

2007-11-29 @ 09:56:00
Postat av: Falkkristiane

really good site!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback