mycket skönt garv i dag

Vilken dag.
Var med alla ungarna på Rudan. OCH det regnade nästan hela tiden! Men det funkade ändå! Barnen blev ju bara glada så de kunde hoppa i alla pölar. Lillasyster bev medtvingad, och det var också kul!

Efter jobbet så åkte jag till min klassträff (som bestod av mig och Filippa) de resterande var upptagna. Men vi hade jävligt trevlig ;D Käkade en massa god kycklingwok, snackade skit och kollade på open season på engelska! Gissa om jag är stolt?? Visst jag har sett den förut och kan den nästan, men jag har gjort lite framsteg ;) Så krångligt var det faktiskt inte. (okej, där ljög jag).

En sak som är mycket värd att nämna är min och fimpens phonefive i går. Så, nu var det nämnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback