min mamma <3

Vilken dag.
Mamma körde i diket, en granne dog, älvsjömässan med mode/hår visningar, brandkår med felringning om grannens stora brasa och färgning och klippning.

Ja, exakt. Min bil är lite ur funktion för tillfället. Stackars älskade mamma.

Och Jennis hår har jag frägat och klippt lugg på! Måste ju skriva i bloggen om mina små frisöranlag. Fårstår iofs inte hur någon vill att jag ska klippa av någons lugg, bara PANG BOM. Men det var kul och bra blev det också? Jag är nöjd om jennis är nöjd. Så är det ju.

Så kvällen har bara bestått av mat, kollat klart på min drömprins Grinchen och sen kollade vi lite grann (jag sov mest) på Heart Break Hotell medans fia låg och drog grissnarkningar och la ena riktiga gasbomber. Fy fan.

Nu ska jag sova. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Jens

Det är perfekt!! :D

2007-11-18 @ 02:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback