lyssnat på massa julmusik

i dag var det en sån där jävla skön dag. En tjugo i elva dag. Får under englektionen ett samtal från Jenn och hon vill baka pepparkakor med mig. Så jag hämtar hene vid tåget och vi bakar på.
Höll på att missa bussen pga att hon inte fick upp min tröga dörr i epan MOHAHA men jag tutade som en dåre tills han stannade bussen. Det var kul. Såg på halva Grinchen <3



(jag råkade göra en HOR-tomtegumma)

Nu på kvällskvisten har vi kollat på Shooter. Skitbra film! Somnade kanske lite i slutet, och det gör mig väldigt förbannad.

Var precis ute hos Sixten. Och kolla ut gott folk! Flingorna som faller ner just nu kan vara bland de största jag sett.
Vad sjukt kul det skulle va om det var typ i dm snö i morgon? Wohoo hoppas på det!

Nu ska det duschas och sovas, jag som är så trött. Adjö


Kommentarer
Postat av: Sanderenya

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback