grindsjön

I gpr blev det ingen crossbana eftersom det var så dåligt väder. Men en liten ängel från ovan sände ett sms och undrade om jag vill hänga med till farsta, ochd et vill jag ju självklart. Blev en paljettmidjejacka som jag är skitnöjd med! asball ;) Sen käkade vi en chokladkalender.
Kvällen blev till en början misslyckad, men biljard och chill i herrgården med Jennis, henke och Leo vägde upp kvällen. Fy fan vad vi garva.
Sen råkade vi somna lite, hähä.

I morse åt vi värsta frukosten (jag o Jenn). Gröt, mackor, ägg te och juice. Efter det gick vi ner till Grindsjön med julmust, pepparkakor och varm choklad. Sen höll vi på att frysa arslet av oss, men det var helmysigt! <3

image244


Nu ska det kolla på Se upp för dårarna.
I morgon har jag utvecklingssamtal en halvtimma sen är jag ledig. På tisdag med.
ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Jenn

Ja, det var mkt mys murremus ;D hahha =)

2007-11-05 @ 13:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback