bitchwitch

Kvällen blev inte som planerat då mamma och Lena hade fått i uppgift att spöka på ungar i Västerby, eftersom det var Halloweenfest. Så jag tänkte: äh va fan jag hänger på.
Så på några minuter gjorde jag mig till en elak häxa. Hoppa framför bilar och jagade dem (ex Tommy haha). Lyckades få två små ungar att gråta och springa till mamma (YES). Sen fanns det två små riktigt stöddiga skitungar (killar) som tyckte de var asballa och skulle ge mig en rak höger eller en krokig vänster. Men jag ägde ut dem efter att stått och tjaffsat med dem i mörkret (som de inte vågade komma ut till) då jag sa att de skulle komma så jag kunde torka deras kiss i brallan, och att jag hoppades att de hade på sig pampers nya. Kul var det, mamma och Lena var underhållna iaf. Sen hängde vi lite innne på discot eftersom alla Västra-barnen fanns där. Lite pinsamt eftersom jag såg ut som en gammal knarkar-häxa.
Ähh det var iaf roligare än att sitta hemma utan att göra någonting.

image242

Blött på datastolen va? Jag hoppas ni hade pampers på er nu!  Extra dry!

ADJÖ/ knarkarhäxa

Kommentarer
Postat av: Stefanalice

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback