22:02

Tidigt i gryningen åkte jag och mamma på utvecklingssamtal. Gick bra, Jan skulle förstås babbla på om sitta hus (som vanligt). Klart att han ska vara stolt över sittt nybyggda hus, och eftersom jag är den ända som lyssnar på honom så är det såklart mig han snackar med! haha

Sen handlade jag och mamma massa bakingredienser som hallon, morötter, philadlphia, blockchoklad osv. För jag tänkte ha en riktig bakdag. Men på vägen hem så ringer de från mammas skola och säger att en snubbe är sjuk så jag rycker in. Så jag jobbade 10-1730. Men det var skitkul, och dagen bara swischade förbi.

Men i morgon ska jag sova ut, ha min ända lovdag och baka och ta hand om mig själv. Det låter väl som en fin idé? ;)

Familjen kollade nyss på Happy feet och fan vad jag gillar den. Mummel är så söt så man vill gråta hela tiden. plutt.

Sleep well....

Kommentarer
Postat av: Noahadele

Brilliant site. Cheers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback