vill ha grillisar

Nu sitter jag här.  Ett tag sedan känns det som.
Dagen har varit ganska okej. Roligt, fick göra moussetårtor till vår lärares sons bröllop. Tråkigt, det verkar som att jag är den ända som vill hålla ihop gruppen. Vilket resluterar i?

I går var det iaf träningsmatch och det kändes som det gick otroligt bra för hela laget! Skitbra jobbat :) Sen for jag, Fia och Jennis till Grindsjön och badade! (inte fia)
Var faktiskt skönt i vattnet! simmade runt lite till och med! Fast jag gjorde något skitkonstigt med axeln sen när jag skulle lkiva upp. Skitont gjorde det :( Men nu börjar det bli bra igen!
I går var även en datasnubbe här med sin hårddisk och program och grejjer. Så nu har man laddat på musik- och filmförrådet ;) Även senaste photoshop har man fått men jag har inte riktigt kommit underfund med hur man gör.. haha

Kanske återkommer.. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback