tränat

I morse hade vi en lektion. Sen efter det var det mer än 1½ h till SV och de som var klara med uppgiften jag försökte göra i går fick gå. Så Emma och Tess åkte in till staden och jag gick och satte mig i blioteket och skrev den där jävla skitgrejjen. Sen när jag var klar typ vid tolv åkte jag in och möte upp girlsen :)
Handlade ett supersnyggt rött nagellack med glitter i för halva priset :) Sen blev det en jättefin gul topp och sen en rosa tröja (måste läggga in ett foto). 
I morgon och på fredag är man ledig igen :D Är nog tredje veckan i rad nu som ag haft långhelg :D
Och tur som man har så får man jobba i morgon och tjäna in lite cash ;) Börjar sent så det blir sovmorgon! Sen blir det att vara med alla söta ungar på fritids :D

Nu ska jag duscha. hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback