klippning någon annan dag!


Skoldagen var härlig trots hål mitt på dagen. Vi for ju såklart till globen en stund (jag, emma tess). Handlade ett vanligt puder, bronspuder, nylonstrumpor och sen härmade jag Lovvis och köpte den billiga äppelparfymen från HM  xD  
Sen hade vi gympa och då spelade vi brännboll mitt bland alla radhus i Bandis. Gjorde fett med frivarv xD Känndes det som iaf :)
Sen for jag, Emma och Tess ner till nynäs. Emma visade alla hus hon bor i, chokladhuset, mysiga promenaden vi nicksta, osv,.
 Vi vandrade runt där en massa. Träffa på Sovvis också som var duktig och jobbade!
Sen åt vi på arenan. Grekisk sallad för mig + pizza som klena tess inte orkade. Sen blev det mjukglass i hamnen trots att jag ätit en Mc Flurry efter lunchen. Så där satt vi ute på en gästbrygga i hamnen och åt glass i solnedgången :)
Var hemma typ för en timme sen.

Sen i morogn och på fredag är vi lediga :D:D Kompledigt plus inga lektioner!
Så förut i dag ringde mamma och frågade om jag ville tjäna lite stålar, och vad svarar jag då? JA såklart. Så i morgon blir det baka bullar och chokladbollar med ettorna och sen blir det lattja på fritids. Sen blir det jobba på fradag med! money money money :)

Men i morgon blir det upp tidigt så det är nog bäst för mig och hoppa in i duschen.
CHINGA CHONGA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback