i övermorgon är det MIN dag :)

Sitter här och bara tar det easyy. Har fortfaradnde lite ont i huvudet efter att jag höll andan i en HEL minut. Ganska bra faktiskt. Kunde nog hållt lite till ;)
I skolan är det ganska kaos. Våran moussetårta gick åt skogen men vi ska fixa det i mrogon. Sen är det intriger i gruppen vilket jag tycker är skitjobbigt. Även fast ingen är sur på mig så vill jag ända bara att alla ska vara sams och kamrater igen... 

Håller på att få lite new musik till mp3:n :)
Och på onsdag allesammans ska vi samlas vid grindsjön! KOM KOM! Fest a la Murre ;)

Om jag hade mycket med pengar skulle jag köpa denna
heting som första bil ;) Röd skinnklädsel och allt!

Kommentarer
Postat av: lolo

inte fyller du år murre. nu ljuger du

2007-05-15 @ 18:00:19
Postat av: maria

BUHÄÄÄ, jag ljuger inte... ;)

Postat av: lolä

sluta ljug börja trolla

2007-05-16 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback