Hihi

Har inte skrivit på ett tag nu.. eller i mondags. Men iaf.
I går så fick jag veta att den "nya" motorn vi köpt är Tommys gamla crap. haha. Vi höll nästan på att dö när vi såg det..
I går var det också nationella prov. Det känndes ganska okej, Men det vet man ju aldrig. Satt kvar sist iaf, inte för att det har någon betydelse. Utan att jag tog god tid på mig :)
Sen när jag kom hem från skolan far jag iväg till Jossi. :) Vi gick till lillan och sen en prommis med Essy :D Åt någon god kyckliggryta också!  trevligt :)
Nu kom jag precis in efter att jag fick ett telefonsamatal : Kom ut då klick.
Där stod såklart min bond-vänner.
Var kul. Jag tog dem på en sväng i min epa sen fick jag åka med tommy i hans. Satan vilken skillnad. Jag blir så sugen på att skaffa en a-traktor. Shit. Men nu kanske han ska hjälpa mig att fixa några växlar till, så den går bättre och snabbare ;)

Och i morgon är man LEDIG :D

Får se vad som händer då! :) Hare gött

Kommentarer
Postat av: Jossi

Jag vill osså vara ledig nörd murrey

2007-05-10 @ 22:23:16
Postat av: Jossi

Jag vill osså vara ledig nörd murrey

2007-05-10 @ 22:23:16
Postat av: Sigbjornlouise

Thanks, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback