hallloj

Hegen i Göteborg var riktigt fun! Synd att man ska vara så jävla sjuk hela tiden :/

I dag i skolan städade vi det övre bageriet. Fy fan är mina ord. Kylskåpen var avslagna så allting hade bara stått och ruttnat,. Hela det bageriet är tamefan ruttet. Fick biobiljett för besväret, vilket jag tycket var bra gjort av skolan.
Sen for jag hem. Träffa jossi on the train. Käkade snickerglass ;) Jummmmii!
Sen väl hemma packade jag upp lite grejjer, sen kom jossi hit. Käkade, satt vid datan sen for vi iväg på en trevlig promenad :) Alltid så mysigt med promenader!

Nu sitter jag och jämför en massa  mobiler på elgiganten. Funtar på att köpa en ny med bra kamera och hela paketet :)
Kanske det blir en sån som
mamma har? Får se.

Jag har ingen smak nu heller :`(
Skulle fika med mamma. Te och kaka men det är ju inte så kul om man inte känner något...

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback