17 I MORRN :)

Har varit på ica maxi och köpt korv mm. Sen har jag också hunnit klippa min kära fars hår! haha
Han vill ha huvudet frykantigt men jag klippte det mera rnut. Hör nu hur han håller på och fönar och grejjar! Men men det var fanimej första gången, så klaga INTE. Fast han har inte gjort det eller.. än iaf.. :) 
I morgon dåra, för den som inte vet FYLLER JAG ÅR!!!!!!!!!!!!
Jipppiiiiiii!
Hoppas det blir en kanondag :D 
Har iaf sovmorgon tills tjugo i ett ;) Fast jag tycker lite synd om jan, vad nu än som hänt.. Men sköönt som fan att det inte blir något prov :D:D:D 
KUL också att det kommer lite kompisar till ENSKEDE i morgon :)
Men nu måste jag hoppa i duschen för det sticks och klyar som fan på magen (hamnade lite pappahår i urrungningen)
Tjollahopptjollahej!

Kommentarer
Postat av: JOSEY

HAHA snuskigt det lät "pappahår i urringningen" HAHAHA

2007-05-15 @ 22:47:15
Postat av: maria

haha, lite porrigt :D

Postat av: maria

haha, lite porrigt :D

2007-05-16 @ 15:55:49
URL: http://murremus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback