swing it

Har inte suttit vid datorn på flera dagar. Men det är rätt skönt. Fastnar så annars :P
Men skönt är det ute iaf! Har ju börjat andvända ballerinaskor :)
I onsdags när vi var på väg till gympan så satte vi oss i solen med brillorna och åt glass ;D Det kändes riktigt mysigt det! Åt sandwich jordgubb! Riktigt smarrismaskens.

Sen igår gick jag hem från hemfosa (den som vet hur långt det är, vet att det är långt) blev spionerad på en cowboykille och tränade i 2½ h fast jag egentiligen inte orkade. Det var nog den värsta träningen i hela mitt liv. Det var inte särskilt jobbiga moment, men jag var så jävla trött. Ville bara lägga mig ner och gråta.

Sen för ett tag sendan kom jag hem,  var inne en sväng med filip i staden. Men köpte inget.
I morgon kväll är det middag hos
mimmi :)
Sen på söndag sticker jag till IDRE i en vecka!  Fan vad härligt det ska bli :D  YES YES YES
I kväll blir det bara softa. Jag är nog den tröttaste människan i västerby ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback