Roligaste på länge ;)

I dag har jag bara varit hemma.
På förmiddagen så var jag ute med sixten och sola lite. Sen bakade jag (halvt) kladdmuffins och sen gjorde jag negerbollar ;)
Sen kom Jossi!
Vi käka lite och kollade på melodifestivalen! Jag röstade på Sarah dawn finer och MÅNS! Tyckte de var bäst!
The Arks låt var ganska bra, men jag hatar Ola Salo. Han är så äcklig. Varför klä av sig så? Bläääääääää. Skäms ju fan.
Haha sen gick jag och Jossi en sväng på byn ;)
Sen tog vi en repa med epan som fungerar som den ska igen! Och den rundan säger jag bara: Gud knows what with Gud knows who! haha
Men det var iaf jättekul...
Men nu är det dags att sova, god natt, god natt!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det var ju sjukt kul murrey ;)

Postat av: Millsme

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2008-01-18 @ 23:00:34
URL: http://millsme.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback