Mormor rockar fett

I dag dåra, hade jag utvecklingssamtal. Det slutade med att mamma skämde bort mig med lite extra pengar denna månad ;)
Jag åkte då in (försenad) till vetekatten där jag och mormor fikade, efter det att en lärare hade haft mundiarré i en halvtimme. Men vi fikade iaf, och hungrig var jag.
Sen far vi iväg. Fixade en jacka och en ny mobiltelefon till mormor. Riktigt avis faktsikt. Kommer mormor med värsta flash-mobilen.
Men jag handlade iaf en tröja, ett par riktigt fina skor och ett par brillor. :D
En liten hake. Brilorna var sista paret i Sthlm och hon visste inte om de skulle komma in några nya. (det är ett jack på den). Men de förlängde mitt öppet köp så jag kan byta om det kommer in några nya. Men jag älskar dem verkligen!

Sen väntade vi på att kusinen skulle ringa, men icke då. Inte ett ord har vi hört av honom ännu. Svikare.
Men mormor äger så det spelar ingen roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback