Min TORSDAG eftersom bloggen varit helt seg så blir mitt inlägg frpn i torsdags nu

I morse åkte jag och pappsen till vc. Där skrev en (vad jag upplevde det förvirrad) tant ut ett migränrecept till mig. Skrev även ut kortisonnässpray som ska hjälpa mot inflamerade bihålor (så jag slipper ta vanlig nässpray).
Sen rusade vi raka vägen till Rosenhill. Där blev det ett vädligt kort "möte" med Nicke. Men han tyckte att allt verkade bra och vi bestämde att jag ska provjobba där en helg så båda känner att det är rätt. :)
Sen när jag kom hem käkade jag lunch. Sen åkte jag och Filip till Farsta en sväng. Sen till Söder och sen vidate en kortis till centralen.
Fikade på söder på ett jättefint café! Kommer inte ihåg vad det heter men fint var det iaf.
Sen mötte vi upp Filips syster och hennes kompis. Satte oss på ett café igen och snacka. Sen åkte vi hem till Filip och käka middag och satt och snacka lite. Sen kolalde vi på Torkel :D haha
Men nu tänkte jag röra mig mot sängen!

Måste bara skriva att jag har haft ont i magen hela dagen. Jossi också. Så troligtvis var det köttbullemackorna vi åt i går =/ Blääää.

Dröm sött :)


Kommentarer
Postat av: Pellemichelle

i love this page keep it up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback