home sweet home

Shit vad härligt med lite dator efter en vecka utan!
Men jag kan ju inte klaga på att jag inte haft det bra utan den, för det har jag verkligen! Så jäkla härligt! Riktigt med sol i två dagar, en dag värsta snöstormen och sen lite halvdant. Men shit vad jag har ätit! hann knappt bli hungrig mellan varje måltid. Men vilka drömmar jag hade där uppe? Ena dagen slog jag sönder en tjej i klassen, och andra så förlorade jag en av de köraste. usch. 

 
Min kusin som är bra på att hoppa.

Sen i dag hade vi matteprov. Trodde att det skulle gå åt skogen eftersom jag satt uppe till kl 12 i går och arbetade. Men icke sa nicke. Det känndes jäkligt bra. (peppar, peppar).
Har ju precis tränat fotboll också. Kändes också bra! fan vad bra allting är! :)
Nu tänkte jag snart hoppa i duschen. PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Stardoll

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback