Hes, mes <-- jag

I dag började vi 8 fast vi egentilgen börjar 9:45, men en väldigt älskvärd, rar och urgullig LÄRARE har kommit på att vi ska börja tidigare lit då och då för att vi ska hinna labba (!) Så rart av henne.
Så i gårkväll gick jag och la mig klockan 09:15 och somande typ halv! Så skönt var det. Tror inte att jag somnat så tidigt på flera år! =/

Men en sak var faktiskt riktigt roligt i dag ;) MATTEN för en gångs skull! Det var itne själva matten som var rolig. ALDRIG. Nej, Tess och jag roade oss lite på Oskars bekostnad.... mOhahah.

Alldeles nyss tryckte jag och mamma i oss en varsin semla =/ Men gott var det.
Innan dess kollade vi på en film: bäst i Sverige! Den var riktigt rolig ;)

Men nu måste jag hoppa in i duschen, sen är det TOP MODEL !
och sen ska jag sova! Börjar 8:20 i morgon så det blir tidigt :(

Männens hjärna är för liten,
Låt kvinnorna  ta över hela skiten.

Kommentarer
Postat av: Aquatiqonline

Very well done site! Please keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback