det var inte heller så fel

Hade prov i dag på fett, proteiner och kolhydrater. Tror det gick bra. Fick iaf MVG på matteprovet jag hade i mondags. Ett jävla fel hade jag. Så bra murre. Jag började nästan gråta för att jag blev så glad när jag fick det. Satt ju natten innan och pluggade som en galning på provet. Typ trettio sidor. Hade ju vart i fjällen inna plus att jag låg efter. Men man ska inte ge sig.

Sen i dag hde jag 2h lunch. Så vi for iväg en sväng til globen. Köpte ett par ursöta örhängen och ett par pjuck till syrran.
Sen iaf när jag var klar i skolan, gick jag en sväng förbi min söta kusin som jobbar på skanstullsbron. Sen åkte jag till farsta och mötte Jossi XD
Vi satt och fikade och småprata i säkert två timmar. Mys.
Men jag shoppade ingenting. Men i morrn. Då jävlar, då blir det handla. Men bara för att irritera mig så kommer jag säkert inte hitta något =/
Men snart är det dags för mig att tagga till träningen. Så jävla skönt att vi inte ska löpa innan :D
Hasta pasta!


Kommentarer
Postat av: Runeanja

NICE SITE WELL DONE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback