Bad boys

VILKEN HÄRLIG DAG!
Nu är det verkligen vår! Jag blir så glad :) Vill bara göra ett ronja-rövardotter-skrik och skutta omkring :)
hihihi
Lyssnar på bad boys, det är verkligen min vår-låt! Får såna flashbacks sen man gick i sexan och några spelade den låten jättehögt i hela skolan! det var så mysikgt och det är lixom mitt vårminne. :)

I dag har vi varit i charken (sharken) och lagat massor av mat! Skit vad gott det blev alltså! Grekisk sallad, tzatziki eller hur det stavas, kycklingspett, bulgur och viltlöksbaugette! Så mätt jag var sen! ooh.

Nu ska jag nog bränna en försommarskiva som jag kan dunka rejält med i epan ;)

PS, geggamojjan ska få spö, äckel. DS

Fan, glömde skriva att jag gjorde korv i dag också! Lite äckligt med fårtarmarna men det var ändå kul ;) BYE

Kommentarer
Postat av: Conradnikita

Looks good! Many thanks, Thanks much!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback