yeeeeaaah

I dag har det gått väldigt snabbt och bra på jobbet. Ska jobba i morgon med (öppna kvart i sju). Sen fick jag en förfrågan om jag ville jobba hela nästa vecka med och laga mat till kidzen, och det tackar man ju inte nej till!! Så nästa vacka är det jag som är KOCK  :)
Efter jobbet i dag åkte jag och mamma iväg till haninge C. Pappsen fyller år i morgon så vi shoppade lite stuff. Själv köpte jag ett par guldiga tofflor för hundra spänn! Woho
image101

Nu är mamma och pappa iväg och planerar midsommar, som i övrigt ska spenderas i herrgården ;) Jag har kommit på en massa bra lekar till stafett och femkampen (a) Fan vad kul det ska bli ;)
Mene, hare bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va najs med midsommar asså :D hihi <3

2007-06-20 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback