YAAAy

Första dagen på jobbet det blev lite kaos. En timme innan lunch visste jag fortfarande inte vad jag skulle laga för ngt. Men mamma hjälpte mig som tur var (fast det var ju hon som hade krånglat till det förstås). Sen ska ju alla dessa rätter göras också, lactosfritt, glutenfritt osv. (+ mensvärk mitt uppe i allting). Men det löste sig tillslut och barnen blev mätta om magen ;)
Sen bakade jag bullar med barnen som de ät till mellis. Överlyckliga de var :D

Efteråt åkte jag, mammsen och pappsen till kungens kurva där jag köpte min alldeles EGNA digitalkamera :D Rosa och fin är den också! Fett stolt jag är ;) haha Väntar otåligt på att den ska ladda klart,.
Köpte också en skitsnygg väska (?) som man ska ha den i.

I morgon är det sista dagen på jobbet (WOHOO). Fick höra i dag att hon hade satt in 7 och 9 till mig i lön? Hoppas att det stämmer ;) Får ju pengarna i juli :(
Men men. I morgon KANSKE vi ska åka till Sandhamn, annars blir det på lördag morgon.
Fast jag vill komma ut på fredag kväll så man har en HEL lördag där ;) Lääääääääängtaaaaar
Men jag vill ju shoppa med Joss4 också ;)

PUSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback