Vill också segla till Sandhamn

Helluu!
I dag har jag varit kockerska, det gick förvånadsvärt bra ;) Lagade korvstråganoff och makaroner. Gott blev det om jag får säga det själv. haha
Sen när jag diskat klart och sånt fick några ungar baka med mig. De gjorde två rulltårtor som vi sedan åt med glass! mmmm
I morgon blir det att grilla hamburgare (inte det svåraste direkt).
Efter jobbet åkte jag och mom till Haninge C. De har börjat komma igång med sommarreor! Inte för att man hittar så mycket på stora reor. Det mesta är så jäkla uttjatat :P
Men jag köpte iaf ett par svarta tofflor som jag kan ha som skrot (vill spara på min gul(l)diga), en bikiniöverdel, två halsband och bara ett baslinne. Allt på rea.

Sen åt vi tacos men jag var så himla trött att jag nästan inte orkade äta.. Hm vad kan det bero på??
Men det är sjukt att man blir så pigg av att sitta vid datorn. All strålning kanske?
Ska iaf VERKLIGEN gå och lägga mig i tid i kväll. Fast iofs så har man sovmorgon..  thih
När jag stod i köket i dag kom
denna på radion, då blev jag glad? Gammal som sten men ändå helnajs ;)
Hej då

Kommentarer
Postat av: Jossi

kocken myrris ;-)

2007-06-25 @ 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback