najs

Woho säger jag bara!
Gårdagen var trevlig. Häng i Svedmyran sen nynäs. Mohaha. Var trevligt att blande nytt och gammalt folk ;()
I dag dåra, sov länge. Kollade på halva Happy feet (hackade sönder i slutet). Sen bad vi grindis med Jossaoi. Så SKÖNT i vattnet. Man ligger faktiskt i och riktgigt badar :D
Sen var det grilning. mmmmm.-
Sen vart det epaåkning för mig och Fia ner till Sunenrby. Jag var med Joss och Jäns :() Mycket, mycket trevligt/roligt. Sen fick jag leka taxi ;)

Men Lova att spana in ALLA crazy pics vi tagit i dag!
HÄÄÄÄÄR!
I morgon är det match och innan det ska vi hinna ut en liten sväng på sjön! :D
Nu sova! Puss och kram och nyp i stjärten D:

Kommentarer
Postat av: Jennis spännis

YEAH, as najs! ..
Fan va schyst att åka ut med båt, jag vill!!! :P ..

2007-06-10 @ 10:44:13
Postat av: Conradanja

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback