my sunday

Även denna dag varade en liten stund på eken eftersom vi tog oss änd till A-kvarten. Men sen kom vi nte längre. Och jäklar vad det regnade. Och vad kallt det var! HUVA.
Blev faktiskt helt nedfrusen. Badade lite ångbastu när jag kom hem så då tinade jag lite ;) Det belv ju lite tur i oturen att vi förlorade ;P Stackars Erickaaa som var "tvungen" att stanna kvar med tyskarna. HAHA
Resterande dagen har jag bara slöat omkring och inte orkat göra ngt för jag varit så HIMLA trött. Ätit massa popcorn har jag gjort. Och bullar eftersom mamma bakat :()
I morgon ska jag jobba på Västra. Sen på tisdag med pappa. Men Nicke har inte ringt upp mig igen :( Hoppas han gör det snart ;) För då har man ju tre sommarjobb ;() haha
Nämen i morgon blir det att gå upp halv sju så jag kanske ska börja dra mig to the bed. Sen på kvällningen blir det kalas hos gamle Kaj!



 Ville bara säga att JAG älskar hans senaste "love stoned" och massa mer ;()


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Yes, värsta röjet hos mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback