me goes skolavslutning

Hade jag kunnat bli mer förberedd? Nope, haha
Nu är jag helt klar men det återstår läng tid innna mamma kör mig till skolan ;)
I går var det sola som gällde!
Me and my friend Jassaoi schteeeekte ordentligt. :) Lite väl knaske ? haha Fick ingen solfrossa iaf ;)
Sen kl tio på kvällen tog jag min moped och hälsade på mammas skola eftesom de hade musjakt,. Grillade korv, spelade basket och kollade lite på en bratzfilm ;) haha
Kom hem tio över tolv sen var det bara duscha osv. Men jag hade förberett allt tills i dag! Bra maria

Kanske man ska köra en "dagens outfit"  senare i dag ;)

Nu ska jag borsta tänderna :D
Ha en bra dag! Bye

Kommentarer
Postat av: Taylormayde

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback