lyckad frukost i dag

Shit asså. Nu har det varit midsommarhelg! Fan vad frän den har varit ;) Hur kul som helst faktsikt. Lördagen och fredagen har bara ägts rum i herrgården(säger det igen: jag ÄLSKAR DET HUSET).
Men iaf; Tack Elsa och Jennis som förljde med och gjorde tillvaron extra go ;)
Kul att Penis sovit här tills i dag också ;)
Och som jag har ätit? Haha. mmm Och som jag har badat! (poolen alltså) . Yummi.
Nä? vad ska man säga. Bästa midsommaren hittills! Bäst var ju också att vi vann över diket (radhusen i lundby) i brännboll med 49-83 tror jag :D Yheey

Nu har jag varit i grindsjön med Penis och Jossi. Hoppade bara i och upp. Skitkallt faktiskt.
I kväll kanske det blir lite och umgås med kamraterna ;) Fast jag måste ju sova i tid i kväll. Ska upp sex i morogn :P
Men vi hörs ;) Bye

Kommentarer
Postat av: Erlingmarianne

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback