Halloj!


Vilken härlig dag.. igen!
I dag har det varit jobba med pappsen ;() Bränt lite armar och ben men det får man för fan räkna med. Men på stället där vi jobbar finns det getingar som är 5 cm långa (övderdriver inte). Det är inte riktigt lika kul.
När vi jobbat klart fick jag bada i lacknafta eftersom jag hade (har kvar) färg överallt, och detta är första dagen. Sen drog vi ut en sväng på sjön och åt och spelade ytazy. Jag ville ju verkligen åka hem efter det. Eller inte.
Men nu måste jag fan gå och sova innan huvudet ramlar ner i tangentbordet.
Sov gott!
Nej jag har inte fått målarfärg på benet och sedan bränt mig ;)

Kommentarer
Postat av: Jennis spännis

Haha, snygg bränna murris ;D

2007-06-12 @ 10:14:44
Postat av: Madsjennifer

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback