Candy

Härlig dag på jobbet! Knytit lite armband, lagad mat, diskat, fått massage av söta ungar. Kom lixom in på fritids och utan att ens säga något så har de lagt upp täcken och kuddar på ett bord i ett mörkt rum. Så där låg jag medans tre ungar höll på och massera/peta i håret på mig aslänge. Och det fick jag lixom betalt för ;) YAY!
Pappa kom och hämtade mig sen :D I kväll ska vi äta räkor! mmm

I går ringde jag syrran som just nu befinner sig i en båt på Lökholmen. Grät emellanåt! haha Men antingen på fredag eller lördag ska jag och mamma ta färjan dit och hälsa på under gotland runt ;D Längtar svinmycket.

Är fortfarande lite nere för att det inte blev någon Arctic Monkeys för mig i går :( Men till kvällen fick jag värstaste huvud- och mensvärken så det kanske var lika bra att jag stannade hemma. :(  BLÖ BLÖ BLÖ
Fint väder det är också? Fast det är ju bra för våran sönderbrända gräsmatta ;) haha
Haré gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback