boobshowing

Fy fan vilken natt. La mig till sängs typ vid halv ett. Tog på mig i sista sekund innan jag skulle sova, absolut torr. men somnar jag eller? Nope.
Där ligger jag halvvaken samtidigt som det sticks och svider under armarna till efter kl 0300.
Sen hade jag ställt klockan på 0645 men utan mitt medvatande har jag stängt av den och somnat om. Vaknade halv nio första gången och tänkte bara: nej. Sen somnade jag om. Vakna 1005 av att mobilen vibrerade och då ringde söta klassisarna och undrade vart jag var..
Var och är faktiskt sugen på att ha en brännbollsdag med klassen, men det sket ju sig. HAHA
Men nu har jag istället hunnit sola lite :D Och mer ska det bli!
Snart kommer en kamrat hit och vi ska väl sola ;D

Nu ska jag nog gå ut och pressa lite igen. Mors god BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback