you you you

I går var jag på shopping med min mamma och syster. Skulle egentligen ha shoppat med kussen men han hade tydligen migrän. Köpte iaf massa smycken, två par capribyxor (röda och vita), ett jättesnyggt beigt linneoch ja det var nog allt.
I dag var jag och mamma i nynäs. Åkte till strandpromenaden för att sola, men eftersom det var lite med sol så blev det ligga på stranden med filt och läsa ;)
Hanlade även på lindex (wohhoo) en mulitbehå och en skitsnygg väska ;)
I går när jag var i stan så helt plötligt står Emma där på cubus. Och i dag på lindex kommer Emma in i mitt omkländningsrum (hade träffat mamma utanför) och överraskar mig. Så snopet (tappade verkligen hakan) och så roligt :) Saknat Emma och saknar skolan faktiskt.

I morgon blir det stan med Essa :) Vi ska kolla på fotoutställningen i Kungsan osv.
Haré gött :D

Kommentarer
Postat av: emma

naaw, jag saknar dig också maria :D <33

2007-07-07 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback