rock your socks off

I går kväll var det skitsnackstund i Soruna med Elsy och jensy ;) trevligt.
Kom hem vid tolv kanske. Fia och jag satte oss för att kolla på film. Då ringer våra lite dragna föräldrar och säger att vi ska komma till grannen och hälsa på(de ville ha skjutss). Så somnade inte förrens tre i natt ;P
I dag har jag och pappa varit och cyklat. Körde till Uringe skola, västra skolan, lindbyaleén då fattar alla? haha
Men det var faktiskt 2,8 mil (pappa mätte med moppen sen) och det tog bara (?) en och en halv timme! Jag tycker det var bra iaf med tanke på att vi hade Sveriges bajsigaste motvind. Alla vet ju vilken backe jag menar om jag säger Sofielundbacken? den är brant och vi förde ner för den. Då tänkte jag att nu komer vi typ rulla halva vägen hem, men i kurvan precis nedanför fick jag börja kämpa. Var som att köra in i en vägg (inte riktigt men). Det jag ville säga var att: det blåste rejält ute.

Kommentarer
Postat av: Favorcalifornication

Excellent site.

Postat av: Emrekarine

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2010-04-19 @ 09:03:30
URL: http://emrekarine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback