inget bröllop i dag ;) hehe

Det blev en springtur trots allt. Efter mycket om och men. Var snäll mot pappsen och följde med och framkallde kort också :)
Sen ringer Jossi och frågar om vi skulle ut och gå och sen fika. Vad säger man då? Självklart ;) Mer motion ;)
Men om jag har halsfluss om några dagar så vet iaf jag vem som kommer få redigt med smisk ;) hahaha

I dag kom pappret från vägverket där det står att tårtan har körförbud. Min första bil (om man inte räknar med epan) ska säljas till min kusin så han kan köra söder den (SLAKTA). Pappa vill att jag ska ha en mycket säkrare bil.
Här är iaf en bil jag inte skulle tacka nej till. Och verkligen inte om den är svart! Så grym!

I morgon blir det blåbärsplockning med Elsa ;D hihi
Nu ska jag gå upp och se på en barnfilm med Fia. hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback