Ingen börn pga bröllop

Dagen har varit mycket lyckad trots dåligt väder ;)
Vaknade ganska tidigt (0830), åkte in till stan. Kollade på lite foton och sen undrade jag vart den där skyliften var som man kunde åka upp 50 m med. Och helt plötsligt står den där ;D Så jag och Elsa springer dit och är först upp ;) Var massa krångel med den innnan vi skulle bege oss upp (blev lite orolig) men tillslut löste det sig :D Så när vi var där uppe tog vi en massa
foton ut över stan ;) Hääärligt var det!
Sen gick vi en sväng på stan.
Lyckades rasa en del på hm och två gubbar kallade mig terrorist. haha
Sen åkte vi hem till mig. Var en sväng hos kussen och sen har vi kollat på Dream Girls. Men den var ju sådäääär.
Nu ska jag bränna Götakanal2 till mammsen ;)
kraaaam


Kommentarer
Postat av: Elsa

korrekt rubrik iaf, hihi ;)

2007-07-09 @ 13:16:48
Postat av: Vegardirene

Very resourceful, thank you dave


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback