dåliga mig som inte updaterat

I går hae jag och Filippa bestämt att vi skulle shoppa i stan. Jag åkte in först och sen skulle vi mötas. När hon anländer till stan ringer hon och säger att batteriet är dåligt och jag säger att jag är på indiska vid sergel. Sen dör hennes batteri men inanna hann hon säga: stanna där du är. Och där stod jag i fyrtio minuter och väntade på henne tills jag gav upp. Försökte ringa henna säkert trettio gånger och ungerfär trettio kr gick åt i uppringningsavgift! hahah
Så jag shoppade vidare ensam och gick sen och mötte upp mamma och pappa som var vid slussen och kollade på alla segelfartyg som kommit in från hela världen.
Sen på eftermiddagen hämtade vi upp Fille i farsta och åkte hem till mig.
Kollade på Boog och Elliot! haha skitbra ;) Sen någon dålig skräckis som vi inte orkade kolla klart... haha
I dag har vi bakat den perfekta kladdkakan och kollat på Tenacious D (typ fjärde gången den här veckan, men det gör inget för den är så grymt jävla bra. Min favvo). Sen åkte hon hem.. :(
Snart ska jag käka och sen dra ner till sourundagettot till flickorna ;)
Bye  bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback