but what if I winn

Nu är det lingonvecka för mig igen, till alla som vill veta(jag hatar det mest av allt). Hoppas bara inte att jag faller ner i nån sorts depression som jag råkade göra senaste gången(läskigt faktiskt). Om det händer igen tänker jag fan söka nån sorts pms medicin? Om det nu finns...

Har iaf stått och försökt hittat några rosa kläder i flera timmar nu(nån dum en har bestämt ett tema). haha.
Fattar nu hur lite rosa kläder jag verkligen äger. Ska ju ut till Sandhamn i morgon(hela släkten är nästan där) så jag måste packa allt som ska användas på onsdagen.. :)

Haré så bra så ses vi om två dagar då det är Party!
PUSSSS på er!

Kommentarer
Postat av: Filippa

ja, det hoppas jag också !

Postat av: Mikalhermine

Merci for all the wonderful writings

2009-06-12 @ 08:08:09
URL: http://mikalhermine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback