Paradis-Oskar

Har ju trott hela lovet att jag började skolan i dag men börjar i morgon. Så jag har tagigt den här dagen som en sista-slappar-dag. Och just så har det blivit. Skoldagen i morgon kommer även inte vara så ansträngande eftersom vi bakar hela dagen. Det känns kul faktiskt. Var så länge sedan nu som vi riktigt bakade. Det jobbigaste blir den tidiga uppstigningen :S Men det kommer nog gå bra!

I dag har jag bara ätit, kollat på Rasmus på luffen och läst skvallertidning :) Lata jag med andra ord. Vaknade tidigt av att fia och mamma hade tagit fel på klockan och skulle rusa iväg till ryggspecialsiten. Sen kunde jag inte somna om :/

Ska nog kolla lite pår oliga historier nu. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback