pank

SKoldagen varade ju inte så länge, och det var ju skönt det!
Åkte efter lunchen till farsta ju. Synd bara att när vi kom dit så åkte Tess hem igen för att hon inte mådde bra =( Men
Mimmi och jag fortsatte med våran shoppingrunda. Köpte en fin tunika på rea från cubus, och handlade sen en väska från skovision på rea! Älskar den verkligen! Riktig fullträff :)
Synd bara att jag inte kunde ta ut mer pengar sen när jag hade bestämt mig för att köpa en låda med halsband. Antingen var det fel på kortet eller så är det slut på pengar helt enkelt. Fasen. Men hade iaf en riktigt trevlig dag :D
Träning i kväll. Får se om jag ska springa innan. Verkar inte som att någon annan ska göra det :(

Here is my LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback