Nu är det sagt.

Nu skriver jag det som jag fasat länge. Jag måste skriva det nu.

Jag hatar när folk inte kan använda de och dem rätt i sina meningar. Jag stör mig så på det . GAAH.

Inte för att jag är bäst på att stava, och framförallt inte nät det gäller engelska. Men de och dem är något som verkligen stör mig. Do not know why but.
 
Så snälla alla ni som sitter där bland era modebloggar och kan stava exakt till alla olika märken osv. Ta och fråga svenskaläraren om lite extratips. TACK. (kan vara bra och vet i framtiden hur men gör på rätt sätt) Kan ju annars själv ha en liten undervisning. tjaa, varför inte?

Kommentarer
Postat av: MASTRUD

Jarå, jag ska försöka murremus ;D . Fan, skönaste e ju din lista "barnbböcker som aldrig kommer finnas i bokhandeln" :D

2007-01-09 @ 19:05:16
Postat av: murre

Haha det är bra Jennis!
Jo visst är den sköna! hahah
puss

Postat av: JOSSEEEY

HAHA JAG STÖR MIG MED PÅ DET, FETMYCKET! ;)

2007-01-11 @ 17:05:43
Postat av: murrey

Tack för att du håller med mig Josef!

2007-01-11 @ 21:54:29
Postat av: Taylormayde

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-02-12 @ 10:18:39
URL: http://www.taylormayde.com
Postat av: Juonap

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2009-08-07 @ 09:23:01
URL: http://juonap.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback